Tuesday, December 9, 2008

Selamat Hari Rayer Aidiladha.........

hahaha........
setelah lama menunggu... berjaya jugak aku menjalani SAT... akhirnya...
seperti biaser...memanglar soklannyer susah... bkan stakat susah,tp susah giler... tp xderlar sampai giler... ehehehehe... alhamdulillah... harap2 aku punyer markah tinggi...
actually... aku igt nk pegi jejalan lepas amik exam, tapi raser mcm malas lar pulak... yelar... da penat menjawab soklan SAT,2 yg mlas nk kuar.....
pulak 2, bas intec pulak datang amik lmbat.....frust sangat tggu, ktorang pegi jer dkat KTM... lambat sgt nk tggu bas intec... da balik 2, enjoy lar pulak... muler2 nengok movie... tp raser malas lar pulak... last2 pegi maen game bola... nasib baek menang..hehehehe... lepas lar jugak tensen...
esoknyer naek bas pkul 9.30... tggu lar kat situ, ingtkan pkul 9.25 nk jenguk2 kalu bas da nak sampai... nasib baek pegi jenguk... kalu x, da tetinggal da bas... rupernyer bas 2 tggu kat terminal yang satu lagi... patutlar x nmpak basnyer... dlam bas, mcm biaser ar... denga lagu... dengar punyer dengar,da terlelap da... celik mata jer da smpai kat tampin... pas2 brenti kat tol Ayer Keroh n naek kakak balik kampung...
sampai jer kampung, nengok sumer orang da ader... yelar, tahun nie ktorang brayer ala kadar jer... ramai orang pegi haji... hehehe... jadi, mkan jer lar aper yang ader...
esoknyer (hari raya) ktorang balik awal... nk singgah jejalan kat BP... alang2 da sampai sini... aku carik ar kedai buku... ada Popular kat sini... oleh yang demikian, aku pun secara sengaja membeli buku yang aku nk sangat beli... heheheehehehe... nasib baek ada orang blanja... aku baru jer beli sambungan buku yg telah aku bacer... skang nie, aku ngah bacer Breaking Dawn... ehehehehehe... sambungan Eclipse... so, boleh ar aku mengisi maser lapang aku dengan membacer buku nie... nk sangat tau aper kesudahan cerita cinta Edward and Bella... hehehehe...


No comments: